Tuesday, January 5, 2016

भाउजूले मस्किदै भन्थिन् बाबु धेरै खेलाउनु...मलाई मज्जा आउछ..पुरा पढ्नुहोस नेपाली सत्य यौनकथा

रमा गए म प्रेम दाइ निस्के पछि । भाउजू भाडा धुदै रहेछिन म आएको देखेर भाडा माझ्न छोडेर म तिर आईन अनि मलाई आफ्नू सुत्नेकोठामा लगेर कपडा खोल्न लगाईन र म पनि त्यही चाहन्थे ।

 छिट्टो छिट्टो सबै कपडा खोले उफ।।मेरो त एकदम ठाडो भएको रहेछ लाँडो । भाउजूले टि। भि। खोलिन अनि सिरानी मुनि देखी एउटा क्यासेट निकालेर डि भि डिमा हालिन । फिल्म सुरु भयो चुस्ने र चाट्ने फिल्म रहेछ ।


‘भाउजू छिटो छिटो कपडा खोलेर मेरो  मुखमा चुस्न थालिन ‘उफ्फ मलाई खपी नसक्नु भयो मैले पनि भाउजूलाई बेडमा पल्टाएर भाउजूको खुब चाट्न थाले । भाउजू यत्ति जोड जोडले कराउन थालिन कि बहिर कसैले सुन्ने डरले मैले भाउजूको मुख नै थुनिदिए ।


भाउजूले भन्दै थिइन बाबु छिट्टो छिट्टो छिट्टो छिट्टो २५ मिनेट हाम्रो घमासन युद्ध नै चल्यो अन्त्यमा म स्खलित भए भाउजू पनि आँखा चिम्म गरेर निकै आनन्द मान्दै थिइन । अनि एक चोटि मायाले भाउजूले फेरी  चुमि दीईन । म फेरी अर्कै संसारमा हराउन पुगे ।

About the Author

Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

Post a Comment

 
यौन कथा र भिडियो © 2015 | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Templateism